2018. április 7., szombat

Sziasztok!

Amikor ilyen bejegyzést írok azt hiszem, már számítani lehet arra, hogy mi következik. Szerintem mindenki tudja, hogy idén érettségizek én is, ha más nem onnan, hogy januárban kértem a tanácsotokat a pályaválasztást illetően. Most jött el annak az ideje, hogy azt mondjam, már nem tudok egyszerre írni, tanulni, készülni az írásbelikre, és néha kikapcsolódni. Nem tervezek szünetet tartani, mindig úgy álltam hozzá ehhez az egészhez, hogy én nem fogok annyira ráparázni az érettségire, hogy mindent feladjak és az életem csak a tanulásból álljon, viszont most egy ideig nem lesz rendszeresség a részeket illetően, mert jelenleg képtelen vagyok időpontokat betartani, időre dolgozni, még ha csak az írásról is van szó. Korábban minden nap írtam valamennyit, általában gond nélkül kész lettem a részekkel, viszont most már mire oda jutnék, hogy lenne időm rá annyira fáradt vagyok, hogy bedőlök az ágyba és alszok, de sosem eleget. Most teherként élem meg az írást, emiatt nincs is kedvem hozzá, nem is megy, képtelen vagyok ráhangolódni, és nem tetszenek a részek, mert számomra nem ütik meg azt a színvonalat, amit elvárok magamtól. Egyszer valaki azt mondta, hogy "egy jó író nem ír, amikor nem tud írni" én pedig tartom magam ehhez, és ezért döntök úgy, hogy ha nem muszáj, nem erőltetem, ellenkező esetben rövid idő alatt rettentően meggyűlölném.
Az új részt egyelőre nem tudom, hogy mikor fogom feltenni, jövőhéten felsőfokon írásbelizek, azt követően pedig szóbeli nyelvvizgázok angolból, mellette pedig ott vannak a sulis dolgok is, úgyhogy elsősorban most erre kell koncentrálnom, és utána minden másra. Remélem megéritek. Muszáj bekerülnöm az ELTE-re, nem azért, mert mások ezt várják el tőlem, hanem mert én ezt várom el magamtól, és tudom, hogy ha nem fog sikerülni, vagy legalább nem teszek meg mindent azért, hogy sikerüljön, abba belebolondulok.
Most mindig kicsit (nagyon) fáradt vagyok, kicsit mindig morgok, rossz kedvem van, bunkó vagyok, és kicsit utálok mindent meg mindenkit, úgyhogy talán jobb is, ha nem ilyen állapotban írom ezt a blogot.
Kérek tőletek egy kis türelmet, és egy kis toleranciát az irányomba, cserébe viszont csak annyit tudok ígérni, hogy itt vagyok, amikor itt tudok lenni.

Vigyázzatok magatokra!

N.x

4 megjegyzés:

  1. Draga Nessa!
    Teljesen erthetoek az indokaid, biztosan mindenki megerti! Picit csalodottan olvastam a bejegyzesed, de tokeletesen aterzem a helyzeted, en is gozerovel keszulok az erettsegikre. Bar most rossz felaldozni miatta sokmindent, kesobb biztosan megkoszonjuk magunknak.
    Pontosan melyik iskolakat es melyik szakokat jelolted meg? Melyik tantargyakbol erettsegizel?:)
    Biztosan ugyes leszel, drukkolok!
    Dori💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!

      Ilyenkor én is mindig csalódok egy kicsit magamban, de valamit valamiért, és ahogy mondtad, később én is biztosan megköszönöm magamnak, hogy most képes vagyok feláldozni valamit a tanulásért.
      Mindenhol kommunikáció és médiát jelöltem ANA mellett önköltséges módon is, mivel annyira magas a ponthatár, hogy esélytelennek tartom az államira való bekerülést. A sorrendem ELTE, PPKE, KJF.
      Töriből és angolból emeltezek, a választott tantárgyam pedig az olasz.
      Te hova jelentkezel, és mikből érettségizel?

      Köszönöm, sok sikert neked is, szerencsére már nincs sok hátra! 😊💖

      N.x

      Törlés
    2. En az NKE-rr szeretnek menni nemzetkozi igazgatasra, azonban enis felek a ponthatartol, az onkoltsegesre azonban nincs lehetosegem. Toribol emeltezek, angolbol c1et csinaltam, a valasztottam pedig etika, mert ott prokektmunkat kell irni, ami kulonosen izgalmas folyamat.
      Ugyes legyel!

      Törlés
  2. Drága Nessám!

    Habár rettentően hiányzik az írásod, pedif csak egy hét telt el az utolsó rész óta, teljesen meg tudlak érteni és szerintem jó döntést hoztál ezzel kapcsolatban, hogy nem erőlteted! Most tényleg az a legfontosabb, hogy te mindent megtegyél azért, hogy elérd az álmaid. Maximalista vagy,amit úgy szeretek benned! Nagyon sok erőt és kitartást kívánok! Nagyon nagyon szurkolok neked Drága!
    Addig is újra olvasom a részeket, vissza nézek a kedvenc blogjaimra, de nem fogom a hétvégét az írásaid nélkül tölteni!

    Öllelek és küldöm az összes létező pozitív energiám!
    ❤❤❤❤

    Sophie

    VálaszTörlés

Sziasztok! Hetek óta húzom ezt a bejegyzést, nem azért, mert elfelejtettem, hanem mert hogy őszinte legyek talán azt vártam, hogy valamik...