2019. március 24., vasárnap

Sziasztok!
Hetek óta húzom ezt a bejegyzést, nem azért, mert elfelejtettem, hanem mert hogy őszinte legyek talán azt vártam, hogy valamikor feltűnik legalább egy embernek a hiányom.
Kicsit olyan nekem ez a blog, meg lassan már az egész blogger, mint egy gyerek, akit éveken át nevelgettem, nem kevés időt és energiát fektettem bele, majd fogta magát, összecsomagolt, és szó nélkül lelépett amíg egy percre elfordítottam a fejem. 
Nem bánom, hogy adtam még egy esélyt ennek az egésznek, mert született belőle még 2 olyan történet, amiket szerettem írni, és amikkel talán néhány embernek örömet okoztam, de mostanra már látom, hogy feleslegesen csinálnám, ha még egyszer belevágnék. 
Nincsenek elvárásaim, az elején se voltak, de kaptam tőletek valamit ami nagyon fontos része volt az életemnek, lettem általatok valaki, aki a hétköznapokban sosem voltam és most sem vagyok, mostanra viszont ez elmúlt, és nem akarok a blogger falain belül is szürke kisegérként kóvályogni.
Szerettem itt lenni, szerettem az elmúlt éveket, rengeteg fantasztikus embert ismertem meg, akikkel ma együtt kávézom és osztozom az élet apró örömeiben, de talán már az utolsó cseppet is kifacsartam ebből az egészből.
Valószínűleg nem ez volt az utolsó írásom, sőt, magamat ismerve biztos is hogy nem, mert néha már most szenvedek és hiányérzetem van, de azt hiszem, többet nem publikálok ide, és nem is ezzel a névvel fogok írni, ha esetleg a jövőben újra elhatározom magam a rendszeres blogolás mellett.
Köszönök mindent, nálatok jobban aligha tudja bárki is, hogy mennyire hálás vagyok.
Itt még néhány hétig elérhettek, ha akartok, de hamarosan ezt a profilom is deaktiválom: ask.fm/NessaOfficial az emailem viszont mindig várni fog 1-2 levelet tőletek, ha eszetekbe jutok.
stolemyheartwithnessa@gmail.com


Nessa. x

6 megjegyzés:

  1. Drága Nessa!

    Minden héten felléptem, hátha végre kitetted a köszönetnyilvánítást, de gondoltam elfoglalt vagy, megéri türelmesnek lenni, vagy hátha már a következő blog meglepetésével állsz elő.
    Szomorúan olvasom, hogy ez egyben búcsú is a blogger világától. Azt hiszem elmondhatjuk, hogy kinőttünk ebből, és nem a korunk miatt, hanem mert a mai fiatalok előbb vlogolnak mint olvasnak.
    Sajnos már nekem sem úgy akad időm az internetem szörfölni, de igyekeztem mindig követni a munkásságodat, ha le is maradtam, behozni a részeket.

    Nagyon remélem, ha a továbbiakban publikálsz, számíthatok rá, hogy tudni fogom, mert amit már régóta mondok, könyvnek is megállnák a helyüket az írásaid.

    Csak így tovább, rengeteg ihletet, és időd az írásra!
    Puszi,
    orbanszandra

    VálaszTörlés
  2. Draga Nessa!
    Ha hiszed ha nem, napi szinten frissitgettem a blogot, hogy mikor erkezik a bejegyzes. Sajnalom, hogy nem folytatod tovabb Nessakent, de termeszetesen megertem az okokat.
    Remelem, hogy meg lesz szerencsem olvasni toled es orulok, hogy ennyi csodas tortenetet adtal nekunk!

    VálaszTörlés
  3. Szia Nessa,
    Nehezen tudok bármit is írni, mert gyakorlatilag az Elloptad a szívem. . . c. történetedtől követlek, ezért úgy érzem, együtt nőttünk fel, Te ( és a blogger) a felnőtté válásom meghatározó része voltatok és hiszem, hogy a mai napig vagytok.
    Megértem persze a döntésed okait mert én is pontosan ezen mentem keresztül: mintha a blogger kihalt volna. Nagyon sajnálom, hogy így alakultak a dolgok mert jó felületnek tartottam, de jelenleg úgy vélem, lejárt itthon az ideje. Ezenkívül nehéz megszólalnom, így csak arra kérlek, adj majd valami fajta életjelet magadról, ha úgy érzed, eljött az ideje!

    Nessa, drága, nem szeretnék elbúcsúzik tőled így inkább sok-sok ölelést küldök neked,
    Lucy

    VálaszTörlés
  4. Szia Nessa!

    Èn is elèg sűrűn nèztem mikor írsz már vègre, de nem akartalak sürgetni, hiszen úgy gondoltam oka van amièrt mèg nem jelentkeztèl.
    Èn teljesen megèrtem az álláspontodat.
    Csak annyit szeretnèk mondani, hogy hidd el a blogspot már nagyon elavult, èpphogy használja pár ember, èn is csak miattad olvasok itt. Ha áttèrnèla wattpad oldalra hidd el milliószor több reakciót kapnál vissza. Próbáld ki azzal, hogy feltöltöd oda innen az egyik műved, megèrnè!

    Remèlem, mèg lesz rá alkalmam hogy olvassak tőled új csodálatos törtèneteket. Èn várni foglak!
    Ès gondold meg a wp-t!
    Puszi puszi ������
    Lina

    VálaszTörlés
  5. Kerlek terj at a wattpadre es irj tovabb!!!!!

    VálaszTörlés
  6. A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország 12 éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Úgy éreztem, hogy véget ért az életem, és a gyerekeim azt hitték, hogy soha többé nem fogják látni apájukat. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekek számára, de nem tudtam ellenőrizni a fájdalmat, ami gyötörte a szívemet, a szívem fájdalommal és fájdalommal tele volt, mert igazán szerelmes voltam a férjembe. Minden nap és éjjel gondolok rá, és mindig azt akarom, hogy visszajöjjön hozzám. Nagyon ideges vagyok, és segítségre van szükségem, tehát online kerestem segítséget, és találkoztam egy weboldalon, amely azt sugallta, hogy Dr. Osagiede segíthet az ex gyors visszatérésében. . Szóval úgy éreztem, meg kell próbálnom őt. Felvettem a kapcsolatot velem, és ő mondta nekem, mit tegyek, és megtettem, aztán szerelem varázslatot tett nekem. 48 órával később a férjem tényleg felhívott és azt mondta, hogy annyira hiányzik tőlem és a gyerekektől, olyan elképesztő !! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért, valamint a fájdalomért, amelyet nekem és a gyerekeknek okozott. Ettől a naptól kezdve a házasságunk erősebb volt, mint korábban, Dr. Osagiede köszönhetően. annyira hatalmas, és úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az interneten, hogy Dr. Osagiede valódi és hatalmas varázsló-bíró, aki mindig imádkozni fogok, hogy hosszú ideig éljek, hogy segítsen gyermekeinek a baj idején, ha itt vagy, és szüksége van az Ex-re vissza, vagy a férjed egy másik nőhez költözött, ne sírj tovább, vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógombával. Itt található a kapcsolattartó e-mail címe: doctorosagiede75@gmail.com vagy a whatsapp a +2349014523836 telefonszámon.
    vagy viber +2349014523836

    VálaszTörlés

Sziasztok! Hetek óta húzom ezt a bejegyzést, nem azért, mert elfelejtettem, hanem mert hogy őszinte legyek talán azt vártam, hogy valamik...